Час в Арбузинці: 20.05.2019 11:33

Арбузинська районна рада
Миколаївська область

офіційний сайт

ПАМ»ЯТКА ДЛЯ СПОЖИВАЧІВм

ПАМ»ЯТКА  ДЛЯ  СПОЖИВАЧІВм

Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі - Закон), у разі виявлення протягом  встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця , виконавця), або фальсифікація товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач у порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

  1. Розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
  2. Вимагати заміну товару на такий же товар або аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

 

      Істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

       1. Він взагалі не може бути усунутий;

       2.  Його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

       3.  Він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

      З огляду на вищезазначене, споживач подає письмову заяву на ім’я суб’єкта господарювання, в якій викладає суть питання. Суб’єкт господарювання повинен зареєструвати заяву споживача. Якщо суб’єкт господарювання відмовляє  споживачу в реєстрації заяви, споживач направляє звернення поштою листом з повідомленням про вручення.

      Положеннями Закону, передбачено, що вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документу, а що до товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

      Крім того, в разі порушення Ваших прав, як споживача ви маєте право звернутися до суду або Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів Головного управління Держпродспоживслужби  в Миколаївській області (54003, м. Миколаїв, пр. Центральний,  288), її територіальних органів (Арбузинське міжрайонне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області  провул. Короткий, 13, смт. Арбузинка, Миколаївська обл., 55301). Держпродспоживслужба та її територіальні органи розглядають всі звернення  споживачів, права яких було порушено, у встановлений чинним законодавством термін.

 

      Згідно зі ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» звернення може бути усним чи письмовим.

      Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри та записується (реєструється ) посадовою особою.

      Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформленні відповідно до законодавства.

      У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції. Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати.

При зверненні до Держпродспоживслужби подаються наступні документи:

  • Звернення
  • Копія звернення до суб’єкта господарювання
  • Копія документу, який засвідчує факт придбання продукції
  • Копія технічного паспорту чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу
  • Інші документи, які стосуються розгляду звернення.

 

ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБА

Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі - Закон), у разі виявлення протягом  встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця , виконавця), або фальсифікація товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач у порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

  1. Розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
  2. Вимагати заміну товару на такий же товар або аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

 

      Істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

       1. Він взагалі не може бути усунутий;

       2.  Його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

       3.  Він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

      З огляду на вищезазначене, споживач подає письмову заяву на ім’я суб’єкта господарювання, в якій викладає суть питання. Суб’єкт господарювання повинен зареєструвати заяву споживача. Якщо суб’єкт господарювання відмовляє  споживачу в реєстрації заяви, споживач направляє звернення поштою листом з повідомленням про вручення.

      Положеннями Закону, передбачено, що вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документу, а що до товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

      Крім того, в разі порушення Ваших прав, як споживача ви маєте право звернутися до суду або Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів Головного управління Держпродспоживслужби  в Миколаївській області (54003, м. Миколаїв, пр. Центральний,  288), її територіальних органів (Арбузинське міжрайонне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області  провул. Короткий, 13, смт. Арбузинка, Миколаївська обл., 55301). Держпродспоживслужба та її територіальні органи розглядають всі звернення  споживачів, права яких було порушено, у встановлений чинним законодавством термін.

 

      Згідно зі ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» звернення може бути усним чи письмовим.

      Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри та записується (реєструється ) посадовою особою.

      Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформленні відповідно до законодавства.

      У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції. Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати.

При зверненні до Держпродспоживслужби подаються наступні документи:

  • Звернення
  • Копія звернення до суб’єкта господарювання
  • Копія документу, який засвідчує факт придбання продукції
  • Копія технічного паспорту чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу
  • Інші документи, які стосуються розгляду звернення.

 

ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБА

Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі - Закон), у разі виявлення протягом  встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця , виконавця), або фальсифікація товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач у порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

  1. Розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
  2. Вимагати заміну товару на такий же товар або аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

 

      Істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

       1. Він взагалі не може бути усунутий;

       2.  Його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

       3.  Він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

      З огляду на вищезазначене, споживач подає письмову заяву на ім’я суб’єкта господарювання, в якій викладає суть питання. Суб’єкт господарювання повинен зареєструвати заяву споживача. Якщо суб’єкт господарювання відмовляє  споживачу в реєстрації заяви, споживач направляє звернення поштою листом з повідомленням про вручення.

      Положеннями Закону, передбачено, що вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документу, а що до товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

      Крім того, в разі порушення Ваших прав, як споживача ви маєте право звернутися до суду або Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів Головного управління Держпродспоживслужби  в Миколаївській області (54003, м. Миколаїв, пр. Центральний,  288), її територіальних органів (Арбузинське міжрайонне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області  провул. Короткий, 13, смт. Арбузинка, Миколаївська обл., 55301). Держпродспоживслужба та її територіальні органи розглядають всі звернення  споживачів, права яких було порушено, у встановлений чинним законодавством термін.

 

      Згідно зі ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» звернення може бути усним чи письмовим.

      Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри та записується (реєструється ) посадовою особою.

      Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформленні відповідно до законодавства.

      У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції. Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати.

При зверненні до Держпродспоживслужби подаються наступні документи:

  • Звернення
  • Копія звернення до суб’єкта господарювання
  • Копія документу, який засвідчує факт придбання продукції
  • Копія технічного паспорту чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу
  • Інші документи, які стосуються розгляду звернення.

 

ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБА

Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі - Закон), у разі виявлення протягом  встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця , виконавця), або фальсифікація товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач у порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

  1. Розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
  2. Вимагати заміну товару на такий же товар або аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

 

      Істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

       1. Він взагалі не може бути усунутий;

       2.  Його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

       3.  Він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

      З огляду на вищезазначене, споживач подає письмову заяву на ім’я суб’єкта господарювання, в якій викладає суть питання. Суб’єкт господарювання повинен зареєструвати заяву споживача. Якщо суб’єкт господарювання відмовляє  споживачу в реєстрації заяви, споживач направляє звернення поштою листом з повідомленням про вручення.

      Положеннями Закону, передбачено, що вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документу, а що до товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

      Крім того, в разі порушення Ваших прав, як споживача ви маєте право звернутися до суду або Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів Головного управління Держпродспоживслужби  в Миколаївській області (54003, м. Миколаїв, пр. Центральний,  288), її територіальних органів (Арбузинське міжрайонне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області  провул. Короткий, 13, смт. Арбузинка, Миколаївська обл., 55301). Держпродспоживслужба та її територіальні органи розглядають всі звернення  споживачів, права яких було порушено, у встановлений чинним законодавством термін.

 

      Згідно зі ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» звернення може бути усним чи письмовим.

      Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри та записується (реєструється ) посадовою особою.

      Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформленні відповідно до законодавства.

      У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції. Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати.

При зверненні до Держпродспоживслужби подаються наступні документи:

  • Звернення
  • Копія звернення до суб’єкта господарювання
  • Копія документу, який засвідчує факт придбання продукції
  • Копія технічного паспорту чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу
  • Інші документи, які стосуються розгляду звернення.

 

ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБА